Kisah Doktor Ain Merawat Zakar Lelaki Yang Bengkak

Gani main futsal mlm tu dgn kekngkawan die,mse main die kne rembat kencang dgn pihak lawan..tepat kene zakar die..senak x ingat,memandangkan sakit & senak yg amat sgt die alami..die pon amik kputusan wat medical check up pada keesokkan ari nye..zakar gani membengkak La kaw2,udah di biar nye semalaman..esok,smpai nye di kLinik..maka berdialog la Gani dgn si doktor..doktor Ain,doktor pompuan beb,HOT pLak tu..

Dr. Ain : Ye, Encik Gani..knape ye encik?

Gani : (dgn perasaan & muke maLu) ..err..err..ermm.. anu sy kene bola smlm doc..men futsaL,opponent sy rembat..kaut ooo..senak sgt2 ni,skt gile..

Dr. Ain : Ouh..yeke? ermm.. nk kene tgok tmpt g cedera tu,for check up..ermm..bole tanggalkan seluar?

Gani : aisey..malu la doc.. x de care lain ke?

Dr. Ain : nope,there's no other way..x pe,u jgn risau..i be gentle..sy pon dah biase dgn perkara ni..

Gani : Ok.. (Gani pon pejam mate sambil melondehkan seluar die beserta boxer..maka mcm spring la keluar nye 'bende' tu..)

Dr. Ani : Ouh..gosh.. bengkak yg teruk.. besar sungguh!!

Gani : yeke doc? sy pon x penah tgok besar gini sebelom ni..

Dr. Ani : sy check kejap ye,kalo sakit..ckp..(doktor Ani,memegang zakar gani & mengurut nye)

Tibe2 Gani mencelah..

Gani : Doc..x payah la bagi obat..biar je la..

Dr. Ani : why?

Gani : Sebelom ni sy carik jugak zakar sy ni,tp x jmpe la..dah bengkak ni la baru nmpk..

Dr. Ani : What? erghh~ (pengsan) 

No comments: